از شاگردی تا  استادی در بورس فقط در 11 ساعت ارزشمند!

 

دوره آموزش جهشی بورس

 

 

نکته مهم

لطفا قبل از هر چیزی ویدیو بالا رو قشنگ ببینید و مطالب این صفحه رو با دقت بخونید و بعد (اگه) دیدید واقعا جایی مبهمه براتون، از طریق (واتساپ) در پایین و گوشه سمت راست سایت مستقیم سوالتونو بپرسید تا جواب بدم. لطفا از پرسیدن سوال قبل از مطالعه کامل این صفحه جدا خودداری کنید…. سپاسگذارم

 

چرا دوره جهشی بورس

 

دوره آموزش جهشی بورسبزرگترین مسئله‌ای که پیش پای افراد تازه وارد به دنیای بورس وجود داره اینه که به دلیل تخصصی بودن ماهیت این حرفه، معمولا نمی‌دونن که چی رو نمی‌دونن!  شاید در نگاه اول این موضوع عجیب باشد ولی کاملا درسته. حرفه‌های دیگه رو در نظر بگیرید؛ مثلا رانندگی. یک فرد مبتدی معمولا می دونه که ماشین چیه. چرخ‌ها چه کاری انجام می دن؛ فرمون کدوم یکیه، ماشین گاز و ترمز داره و …؛ اما فقط کار کردن با اینها رو بلد نیست. بنابراین به آموزشگاه رانندگی میره تا کار با اونا را آموزش ببینه.

اما توی بورس این موضوع به این روشنی وجود نداره و افراد نمی‌دونن که اصلا فرمونی وجود داره که می‌شه ماشین رو به مسیر‌های درست هدایت کرد!! بنابراین افراد مبتدی که با دریایی از اطلاعات مبهم روبرو هستن، شروع به جمع‌آوری آموزش‌های مختلف برای پیشرفتشون می کنن و با دریافت هر مطلب به مسیر جدیدی هدایت می‌شن. بزرگترین مشکل مبتدیان اینجاست که ممکنه سال‌ها این تعویض مسیرها ادامه داشته باشه تا شاید، روزی جواب این سؤالو که واقعا چه چیزی رو نمی‌دونن، یا بهتر بگم چه چیزی رو واقعا نیاز دارن که بدونن، پیدا کنن!! البته اگر تا اون روز کلا قید بورس رو نزده باشن!!

به این خاطره که آمار میگه بیش از 80% افرادی که حداقل یکبار تجربه فعالیت تو بورسو داشتن بازدنده‌ان؛ واضحه که این افراد در مسیر درست نبودن!

 

تو این دوره، مسیر بلند مدت سرگردانی، به چند روز تبدیل شده و شما کاملا حرفه‌ای، دقیقا چیزی رو یاد می‌گیرید که براتون پول می‌سازه.


 

من(مدرس این دوره) کی هستم؟

 

رضا زمانی

من رضا زمانی زمانیم 🙋‍♂️

نویسنده کتاب‌های بورس با طعم پیتزا و  درآمد دلاری

معامله‌گر بورس و فارکس

محقق بازارهای مالی

برای شناخت بیشتر به صفحه درباره من مراجعه کنید.

 


چرا من رضا زمانی خودم رو برای ارائه این دوره مناسب می‌بینم؟

 

my resume

 

خب من بیش از 15 ساله که با بازارهای مالی آشنا شدم و 5-6 سالم هست که به صورت حرفه‌ای مشغول فعالیتم و تمرکز کاملم روی بورس و فارکسه. در سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفتم و با توجه به اینکه زمان زیادی رو تا الان صرف تحقیق رو بازارهای مالی کردم، بنابراین قواعد کاری رو با ریزه‌کاری‌هایی ارائه میکنم که نقش شانس رو در تحلیل بازار و سهام کم‌رنگ می‌کنه.

چیزی که تمام آموزش‌های منو از سایرین متفاوت میکنه اینه که تمام تلاشمو می‌کنم تا اگه چیزی رو آموزش میدم با سبک زندگی افراد همخوانی داشته باشه و نظمی که لازم داره به راحتی قابل پیاده‌سازی باشه. از اونجا که منظم بودن یکی از شروط لازم برای موفقیت در بورسه، وقتی آموزش‌ها طوری طراحی بشن که به خودی خود نظم کمتری لازم داشته باشن، با کمترین انرژی، ماشین موفقیت به حرکت در میاد.

موضوع دیگه اینه که من شاید 100ها دوره آموزشی رو گذروندم و متوجه شدم دانش زیاد داشتن، جزء اصول موفقیت نیست و سرمایه‌گذاری درست با اطلاعات خیلی پایه‌ای هم امکان‌پذیره؛ چون تمام دانشی که ما کسب می‌کنیم در نهایت باید از 2 گزینه یکیو انتخاب کنیم: خرید یا فروش!

پس ما به اطلاعات پیچیده نیاز نداریم، بلکه به استفاده درست از اطلاعات ساده در جای درست نیاز داریم تا سریع وارد سود بشیم.

هدف من در تمام آموزش‌هام اینه که به جای حرف‌های قشنگ و باکلاس، در پایان آموزش پول به جیبتون بیاد وگرنه هم دانشش رو دارم و بلدم که 100ها ساعت در مورد همین بورس آموزش با کیفیت و غنی تولید کنم؛ اما در نهایت باز 2 تا گزینه بیشتر پیش‌رومون نیست: خرید یا فروش 😄

 


بعد از دوره چقدر میتونم از بازار سود یگیرم؟

 

محاسبه درآمد

بستگی به وضعیت کلی بازار داره. یه وقتایی که همه‌چی سبز و قشنگه سود‌های چند صد درصدی هم میتونید بگیرید و یه وقتایی که همه سهام نزولی و کاهشی هستن شاید با 20- 30 درصد نوسان قیمت، باید از بازار خارج بشیم.

 


در پایان این دوره دقیقا چی به دست میارین؟

 

achivments

 

در پایان این دوره اطلاعات کافی دارید که:

1-اول از همه یه دید فوق حرفه‌ای به بازار پیدا کنین(بدون اغراق)

2- زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری در بورس یا خروج از اون رو با درصد بسیار بالا تشخیص بدید.

3- سهام مستعد رشد و جامانده رو به راحتی تشخیص بدید.

4- با توجه به شرایط شخصی خودتون به طور اصولی سرمایه‌گذاری کنید.

5- طوری سهام بخرید که در بیشتر اوقات به محض خرید یک سهم، رشدش آغاز بشه.

6- اصول مدیریت سرمایه رو با کم‌ترین ریسک و بیشترین سود روی سرمایتون اجرا کنین.

7- مثل یک حرفه‌ای برنامه‌ریزی کنید و سال‌ها حضور مستمر و سودده در بورس داشته باشین.

8- در یک کلام دقیقا بدونید دنبال چی باید بگردید و کجا و چجوری چه کاری کنید تا پول بسازید!)

 


بعد از این دوره چیکار نمی‌تونید کنید!؟

cant do this

 

بعد از این دوره شما نمیتونید بشینید توی جمعی و 2 ساعت مثل بلبل از صورتحساب‌های مالی شرکت‌های بورسی و نحوه سودآوری شرکت‌ها و کارکرد اقتصاد کلان و تاثیرش در مملکت صحبت کنید! شما فقط یه کار ثابت و ساده رو یاد میگیرید که تسخیص بدید کجا احتمال اینکه قیمت فلان سهم  بالا بره خیلی بیشتر از پایین اومدنشه. وقتی اینو بلد باشید اونوقت نیازی به دانش آنچنانی برای سخنرانی در جمع دوستاتون ندارید و میتونید در خلوت خودتون تا هرقدری که دلتون بخواد و بدون کمترین ابزاری سرمایه‌گذاری درست انجام بدید و پول دربیارید.


این دوره برای چه افرادی مناسه؟

 

fit in

دوره جهشی آموزش بورس برای افرادی مناسبه که یا به بورس علاقه دارن یا به دنبال یه راهی هستن که بتونن سرمایشونو به صورت اصولی افزایش بدن.

 


این دوره برای چه افرادی مناسب نیست؟

not fit in

 

  • افرادی که حوصله یا دانش کار با کامپیوتر یا موبایلو رو ندارن

  • افرادی که فکر میکنن بعد از این دوره دیگه باید پول پارو کنن

  • افرادی که حوصله ندارن چند روز هم حتی تمرین کنن

  • افرادی که نمیتونن منظم باشن

  • افرادی دنبال موفقیت یه شبه هستن

  • افرادی که با پولی که در زندگی بهش نیاز دارن میخوان سرمایه‌گذاری کنن


تفاوت واقعیت تا خیال بافی

 

reality or virtual

 

خیالبافی اینه که فک کنین بعد از این دوره تو هر سهمی وارد شید دیگه امکان نداره ضرر کنین اما واقعیت اینه که ضرر تو بازار بورس یه چیز کاملا عادیه و بزرگترین بورس‌بازای دنیا اغلب از هر  10 تا معامله، فقط 3 تا 4 معاملشون درست از آب در میاد؛ مهم اینه که مقدار معاملات برنده، همیشه چندین برابر معاملات بازنده باشه تا در پایان سال، کارنامه مثبتی داشته باشین.

 


آیا وقتی که بورس ریزشیه هم میتونم سود کنم؟

take profit in fall

 

وقتی بورس میریزه، همیشه اینجوریه که بیشتر سهام تو بازار دارن میریزن و خب طبیعیه که سهام کمتری تو بازار این امکانو دارن که صعودی بشن. بنابراین تعداد انتخای‌هامون خیلی کمتر میشه ولی اگه در همون اندک سهامی که موقعیت خوبی دارن، سهمی پیدا شد که با آموزش‌ها و اصولمون مطابقت داشت و سیگنال‌های لازم برای صعود رو تو خودش داشت، میتونیم وارد شیم؛ همونطور که من تحلیل‌هایی رو در ریزش سال 99 داشتم که اون سهام رشد داشتن در حالی که تمام بازار ریزشی بود! این نوع تحلیل‌هارو در قسمت تحلیل‌های من می‌تونید ببینید.

 


چطور میشه قیمت سهام رو تحلیل کرد؟

 

stock analysis ways

ما با بررسی رفتار نمودار قیمت یک سهم در سال‌های گذشته، الگوهاییو رو پیدا میکنیم که هر وقت در نمودار قیمت ایجاد شده، شاهد رشد اون سهم بودیم و اگه این الگوها در آینده رخ بدن، انتظار افزایش مجدد اون سهمو داریم؛ به این روش پیش‌بینی قیمت سهام میگیم تحلیل تکنیکال. برای آشنایی بیشتر مقاله انواع روش‌های تحلیل سهام رو بخونید.


یعنی خودم میتونم بعد از گذروندن دوره سیگنال بدم؟

 

بله، چرا که نه. قطعا شما به تنهایی می‌تونید بعد از پایان دوره، سیگنال یا نشان‌های صعود قیمت یک سهمو تشخیص بدید و در اون سرمایه‌گذاری کنید.

 


آیا نیازه که بعد از این دوره چیز دیگه‌ای یاد بگیرم یا اینکه هزینه‌ دیگه‌ای پرداخت کنم؟

سوالی دیگر

خیر. چیزی نیاز نیست که شما بعد از دیدن دوره بخواین یاد بگیرین؛ چون من به انداره کافی جای شماهم فکر کردم و الان فقط کافیه مطالب رو روی سهام اجرا کنید و تنها هزینه‌ای که شما بعد از پایان دوره باید بپردازید زمانیه که برای رصد بازار و یه مقدار تمرین برای راحت شدن کارتون بپردازید؛ همین.

 


آیا ممکنه بعد از این دوره من ضرر کنم؟

 

قطعا! تمام معامله‌گرای مطرح دنیا ضرر میکنن، مهم اینه که سودتون، چند برابر وقتی که ضرر میکنید باشه تا در پایان کار برآیند مثبتی داشته باشید.

 


آیا شما ضمانت می‌کنید که من بعد از این دوره حتما موفق بشم؟

ضمانت

 

اگه شرکت تسلا این ضمانتو داد که هرکی ماشینشو بخره تصادف نمیکنه، منم این ضمانتو میدم که شما بعد از این دوره موفق بشید!

تو بازاری که بش از نمی از افراد بازنده‌ان، من باید دیوانه باشم که چنین ضمانتی بدم. اگه ضمانت براتون مهمه میتونید دنبال آموزشهای تضمینی تو نت بگرید که زیادم هستن. الا به هرکی بگی 2+2 چند میشه میدونه، ولی خود من ضمانت نمیکنم شما 2+2 رو با ماشین‌حساب اشتباه نزنی! یا اینکه جایی که باید از ضرب استفاده کنی، جمع کنی! علی ای حال آدما باهم فرق میکنن و من راه درستو نشون میدم؛ حالا اگه شما نتونی راه به اون سادگی رو اجرا کنی به من چه ارتباطی داره؟!

جواب این سؤال خیره و هیچ تضمینی برای موفقیت شما نیست… تامام

من فقط میتونم بهتون این اطمینان رو بدم که اگه موبه‌مو قدم‌هارو اجرا کنید قطعا نتایجتون مثبت میشه

 


آیا بلافاصله بعد از دیدن این دوره میتونم سرمایه‌گذاری کنم؟

 

سرمایه‌گذاری سریع

 

شما دقیقا بلافاصله بعد از دوره دانش لازم برای سرمایه‌گذاریو دارید؛ اما مثله کسی که تازه رانندگی یاد گرفته و برای خروج از شهر نیاز به تمرین بیشتری داره، شماهم باید یه مقدار قبلش تمرین کنید و مثالهای مختلفی رو روی نمودارها واسه خودتون ببینید تا دستتون روون بشه. بنابراین باید قبلش با سرعت و مقدار کمتری سرمایه‌گذاری کنید تا این اعتماد در خودتون ایجاد شه که میتونید انجامش بدید. وگرنه از لحاظ دانش لازم، شما بعد از دوره کاملا آماده برای سرمایه‌گذاری هستید.

 


بعد از دیدن دوره، چقدر باید وقت بذارم برای اینکه یه سهم مناسب پیدا کنم؟

 

چقدر تایم بذارم؟

در کل این یه موضوع شخصیه و برمیگرده به نحه سرمایه‌گذرای هر شخص. یکی می‌خواد سرمایه‌گذاری کوتاه مدت انجام بده و یکی دیگه میان مدت و دیگری بلند مدت. مثلا من خودم شاید هفته‌ای یکبار،اونم یکی دوساعت بازارو چک کنم و اگه نیاز باشه عملیات خرید و فروشی انجام بدم، اونوقت تو یه روز مشخص تو تایم 9 تا 12:30 که بازار بازازه میام و اون کارمو انجام میدم.

 


پیش‌نیاز این دوره چیه؟

 

کار با کامیوتر یا موبایل و توانایی انجام عملیات ساده ریاضی(جمع، تفریق، ضرب و تقسیم)

 


آیا این دوره رو با موبایل هم میشه پیاده کرد؟

کار در فارکس با موبایل

 

بله، شدنو میشه؛ ولی حرفه‌ای ترش اینه که با رایانه انجام بشه.

 


با چقدر شروع کنم بهتره؟

پول شروع

 

این سوالو باید خودتون جواب بدید ولی به حالت کلی که همه جا گفته میشه: با پولی که توان از دست دادنشو دارید!!

 


آیا پشتیبانی هم دارید؟ اگه سوالی پیش‌بیاد چه کنم؟

 

به دلیل سادگی و شفافیت این دوره و اینکه بارها یه کار ثابت تکرار و توضیح داده شده، احتمال 99/99% پاسخ سوالتون تو خود ویدیوها هست. اما اگه به هردلیلی ابهامی داشتید، تو واتساپ پیام بدید و سوالتونو مطرح کنید تا در اولین فرصت جواب بدم.

 

 

 اگه قصدت جدیه اینجا آخر خطه، اطلاعات بیشتری نیاز نداری و حالا وقتشه یه تصمیم درست بگیری؛ تامام👌

 

مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0